Tuesday, July 5, 2011

רץ ברשת- 10 המפיות החזקות ביותר

נשלח ב:05/07/2011<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
רץ ברשת- 10 המפיות החזקות ביותר - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

10 המפיות החזקות ביותר

הנה לכם עשרת רשימת המאפיות החזקות בעולם:

\

מג'מייקה לאנגליה- כנופית היארדים: מאפיה זו הגיעה מג'מייקה לבריטניה בשנות ה- 50 זוהי קבוצה אתנית שולטת על חלק גדול של פעולות סחר בסמים ובנשק, מאפיה זו אינה מנסה לחדור לסוכנויות ממשלתיות לכן היא לא חזקה כמו האחרים.

המאפיה האלבנית- מורכבת מכנופיות פשע רבות. המאפיה האלבנית שולטת בסחר עבדים, אלכוהול לבן, גניבת רכב, סחיטה, סחר בנשים וטבק. פעילותה החלה בשנות ה- 80 של המאה הקודמת והיא נמצאת לרוב בבריטניה וארה"ב. תכונה ייחודית אצלם היא האכזריות המשמשת לפעולות נקם.

המאפיה הסרבית- כרגע יש בין 30-40 קבוצות בסרביה, שעיקר פעולתם הוא סחר בסמים, רצח, סחיטה, שוד ובתי הימורים, לעיתים קרובות הם פועלים לפי תסריט הוליוודי, הוצאה להורג מהירה ונקייה.

המאפיה הישראלית- פועלים בתחום השוד במלא מדינות, עיקר פעולתם סחר בסמים וזנות. לא חושבים הרבה לפני שהם לוחצים על ההדק.

המאפיה המקסיקנית-  ארגוני הפשע החזקים ביותר בארה"ב, מותחת את הגב לעולם בכלא, נוסדה בשנות ה- 50 והוצגה כמגנה על מקסיקנים בעולם הכלא, פעילויותיה העיקריות הם סחר בסמים וסחיטה.

היאקוזה היפנית- מאפיה ביפן שולטת על הרבה שטחים ביפן כולל בתי עסקים ואזורי שוק ומכירה. הם נקראים ביפנית רונין, והיא נוסדה משושלת של סמוראים אצילים. כיום המאפיה היפנית כוללת 110 אלף איש, כאשר פעולותיה הם סחיטה, הפצת פורנוגרפיה של ארה"ב ואירופה, וזנות. חברי המאפיה מקועקעים בכול גופם מהראש עד לכפות הרגליים, כולל בנות מהמאפיה והכול תלוי בדרגת החבר בסולם ההיררכיה של המאפיה.

הטריאדות הסינית-  הפשע הסיני המאורגן רק גודל ומתרחב, מאפיה זו מאוד דומה בתרבותה ובאופי שלה ליאקוזה. המאפיה הסינית במדינות אחרות לקחה תפקיד מוביל בארגון סחר בני אדם והגירה לא חוקית. דו"ח של ביורופול דיווח כי קבוצות מאפיה סיניות מובילה בתחום סחר בני אדם במדינות האיחוד האירופי.

קרטל הסמים בקולומביה המאפיה הקולומביאנית היא אחת הספקיות הגדולה בעולם של קוקאין. כל המאמצים של הרשויות הציבוריות עובדים קשה אך לשווא. מאפיית הסמים הקולומביאנית קיימת מאז אמצע שנות ה -60 של המאה הקודמת. קרטלים כמו "מדיין" ו "קאלי" מהר מאוד הפכו ליצרניות מובילות של קוקאין בעולם.

סיציליאני אמריקאי קוזה נוסטרה- אלפי סיציליאניים ברחו מהר מאוד מהעוני שהיה באיטליה והיגרו לארה"ב שם הם התמקמו וגדלו, בכול הערים הגדולות. רשת המשפחות הגדולה הזו שלטה בין היתר בקזינו, הברחות, זנות, אלכוהול לא חוקי, טבק ואמצעי לחימה, וכן סחיטה.  המאפיה הסיציליאנית היא אחת הוותיקות בהיסטוריה עוד מימי הפיראטים.

המאפיה הרוסית- מונה כ500 אלף חברים, שולטת ב 70 אחוז מהכלכלה הרוסית, כמו גם זנות במקאו, סין, סחר בסמים בלתי חוקיים בטג'יקיסטן ואוזבקיסטן, והלבנת הון בקפריסין, ישראל, בלגיה ואנגליה, גניבות רכב, סחר בחומרים גרעיניים, זנות בגרמניה. על פי כמה דיווחים הקהילה הפלילית של רוסיה פועלת ב- 50 מדינות בעולם, כאשר מתוכם נכללת גם ישראל כאשר עלו מתחילת שנות ה- 90 הרבה מאוד אנשים מהמאפיה הרוסית שהרחיבו את הקהילה שלהם בארץ וסיפקה הרבה מאוד זנות.

 

 


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: