Sunday, July 24, 2011

טבח נוראי בנורבגיה

נשלח ב:24/07/2011<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
טבח נוראי בנורבגיה - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

טבח נוראי בנורבגיה

טרור כזה עוד לא נשמע בעיר אוסלו לפחות 91 הרוגים במתקפת שני פיגועים. מול אזור קריית הממשלה בעיר הבירה אוסלו בנורבגיה התפוצץ מטען וכתוצאה מכך נהרגו 7 אנשים. באי סמוך שנקרא יוטויה נורו למוות כ 84 נערים, על פי דיווחים ראשונים המשטרה פסלה מעורבות של גורמים מוסלמים, אבל מה נעצר חשוד נורבגי בן 32 שפועל למען הימין הקיצוני. הכול התחיל כשרעש של פיצוץ מחריד התרחש ביום שישי בעיר השקטה אוסלו.

לאחר שתוגברו החשדות ועלו חקירות גילו שלא מדובר בארגון איסלמי שאחראי לפיגועים האלו אלא מדובר בבחור בשם אנדרס ברינג בריוויק, בן 32 שפועל למען ארגון ימין קיצוני ועל פי דיווחים הוא נעצר פעם על איום לפגוע באנשי השמאל.

בזמן שניסו לחלץ את הפגועים מבין ההריסות אנדרס הגיעה אל האי בסירה כשהוא לבוש במדים של שוטר והתחיל לירות לכלול עבר אל הנערים והרג 84 מהם, אותם נערים כולם בנים שהגיעו למחנה שנתי של חברי מפלגת השלטון. המשטרה טוענת שיש קשר בין שני הפיגועים וחושדת שאנדרס הניח את מטען הנפץ בבירה באיזו מכונית.

אותם נערים שניצלו מדווחים שהם ניסו להעמיד פני מת כדי שלא יהרוג אותם למה הוא ירה לכול לכיוון בנשק אוטומטי, הנערים נעים בין הגילאים 14-25 ניסו להימלט לאזור העצים להתחבא בין שיחים, מתחת לשולחנות, באוהלים, בבקתות אבל זה לא עזר. לאותו כנס במחנה הקיץ אמור היה להגיע ראש הממשלה עצמו, עדיין לא ברור אם אנדרס ניסה להתנקש בראש הממשלה או לא אחרי שדווח שהוא ניצל מו הפיגוע בקריית הממשלה.

ממשרד החוץ בירושלים דווח שאים נפגעים ישראלים בשני הפיגועים. חשוב לציין שבנורבגיה לא קרו אסונות כאלו מעולם והעיר מאוד שקטה אומנם האנשים היו בשוק אבל לאט בצורה מאורגנת אזרחים החלו לעזור לפצועים, ובסך הכול תפקדו מצוין בלי להיכנס לפאניקה.
אין כול כך אמבולנסים מיותרים בעיר כול הנפגעים פונו לבתי החולים בעזרת ניידות משטרה ומוניות.



http://fun.mivzakon.co.il/video/Clips/11189/טבח_נוראי_בנורבגיה.html

 


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: